Resa resor

 

Då är hotell och flyg fixat till London. NU återstår bara lite planering och bokningar för tågluffningen i påsk. Sen i slutet av juni åker jag förhoppningsvid till USA och bosätter mig där i ett helt år.

Jag fick reda idag att min älskade storebror åker till Kina igen för att plugga nästa sommar, det betyder även att han ganska troligt missar min student. Jag blev väldigt ledsen över att höra det, att han missar min stora dag, men jag glädjs mkt över att han får studera i Kina igen. Det som upprörde mig mest är att jag förmodligen åker till USA veckan efter studenten. Det betyder att jag inte kommer se han på ett helt år.. .

 

Nej, jag överlever. Nu kör vi gasen i botten! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0