Chili sin carne. Sin carne porfa



Usch, vilken huvudvärk jag har! Jag började dagen med att gå upp 1h för tidigt, så det blev en långdragen frukost( hallon/ blåbär/banan/ jordgubb smoothie, knäckebröd med ost och te)innan jobbet, och endå hade jag sen bråttom till jobbet. Är man dum och glömmer att ställa om klcokan så får man lida, dock var det skönt att ha mkt tid på sig och söla sig i frukosten och titta på TV samtidigt. Efter jobbet tittade jag på rugby och sen for jag och tränade, jag trotsade min förkylning och körde ett gympa pass och lite gym. Fatta vilken glädje jag hyste när jag svettades med gamlingarna under gympa passet! Helt underbart! Dessutom häpnades jag över gamlingarnas flex, otroligt vad dem är fit for fight trots sin höga ålder! Underbart.


Efter gym åt jag en sen lunch, min familj är inne på vegetarian perioden just nu, så jag njöt av tofu, avokado och soyabiffar. Galet gott!


Nu är jag matt och tung i kroppen. Ska äta lite middag nu och sen läsa lite. Kanske dela med mig någon tanke innan jag besöker John Blund. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0