Hamburgare och häst

 

Idag har min skoldag varit pretty awesome! En tänkt sovmorgon blev en stressad kvinna springandes efter bussen med en macka i handen som i slutändan hamnade på bussen på grund av ilska. Nej, så är inte hela historian.

Dagen präglades med få lektioner, roliga lektioner dessutom. Fisk, kokt potatis och kallsås serverades till lunch, och det smakade mkt väl! efter skolan, talade jag med diverse vänner, allt mellan himmel och jord. Därpå begav jag mig till jobbet och var barnvakt åt inga barn, haha.  När det återstod 15 min av min arbetstid dyker första barnet upp, och det förgyllde min kväll ganska rejält! :) Vi spelade memorie, vilken nostalgi!! Världens härligaste och smartaste unge!

 

Jag for vidare till Max och åt hamburgare, jag kommer dö snart på grund av all skärpmat!! Och träna måste jag med. Åt middag med Julia, sen for vi vidare till simhallen och studerade vuxna människor som ska lära sig simma crawl. Alltid lika givande! Avslutar nu kvällen efter diverse arbeten med en kram till mig själv och en klapp på huvudet.

 

PS. Har blivit utmanand på en tennismatch mot en 10åring. Förloraren bjuder vinnaren på en påse chips. Ska nog gå och köpa mig en chips påse imorgon!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0