HP & lördagshängsel

 

Jag är spyfärdig och helt slutkörd i huvudet! Jag har härmed bestämt mig för att sluta klaga på för mkt prov och äta biff. Tryckte i mig McDonald's största och äckligaste hamburgare med all hast idag, Double beef. Den var slchlabbig och stor. Pommesen med kryddan som ingick var allt för saltig. Högskoleprovet var stressig och tradig, men ack inte så värst farlig. Kanske för att jag inte hade några förväntningar när jag gick dit?. Dock hoppas ajg med hela mitt hjärta och mkt mer, att det gick bra och att resultatet är gott. Min gräns är ganska låg, mitt mål dvs, vilket känns bra för att vara första gången provet skrivs. Tiden gick ofattbart fort idag, jag skulle inte kunna påstå det var positivt, heller inte referera till det välkända citatet/ ordspråket " tiden går fort när man har rolig", för inget var speciellt roligt. Tiden bara gick dumt nog allt för fort..

 

Jag fruktade matten mest, och den var faktiskt inte så värst hemsk som jag hade tänkt mig. Självklart satt jag som ett frågetecken vissa gånger, men så avr det på språkdelen med. Läsförståelse var sammanfattningsvis värst, delad första plats med matten. Tradig och sjukt jävlig. Långa texter för att vara få och halvt obegripliga svarsalternativ. Det är inte lätt när man lider utav beslutsångest..

 

Fan, tänk om att gick åt helvetet? Allt bara kändes bra men inget var rätt..  Det hade nästan vart så att man självmant satt sig i plåga och sen inte fått något resultat utav det. ja..

 

haha

 

ska titta på film och rent av dö av slapphet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0