Idag föll allt hår av

 

KOllat lite halvt på en skräckfilm, gillar egentligen inte skräckfilmer. Men denna var interesant, dock blev den för äcklig att jag inte ville se mer. Zappade vidare och hamnade på den nya serien Body of pain. Helt OK serie än så länge. JAg var ganska ledsen över att jag missade halva Greys Anatomy idag!

 

Mår illa just nu. Råkade äta lax som inte var rensad från fjäll. Jag tyckte att det smakade lite väl udda..JAg mår jävligt illa! FÖr övrigt, lugn dag. Tröttsam dag. HUmöret drog upp när jag träffade kära vänner på stagg kåren och snackade skit, en eftermiddag bara sådär. Skit snack dvs. snack om ingenting egentligen. haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0