Redwood and squirrels

 

En dag ska jag åka till San francisco och titta på Redwood träd. Dem fascinerar mig otroligt mkt. Dem får mig att älska moder theresa och denna bisarra värld. Dem får mig att uppskatta allt fint på denna planet. Dem är så underbart vackra. Mitt hjärta tar ett extra slag.

Mirjam och jag hade en diskussion om just detta. Ekorrar i Redwood skogarna är väldigt stora, vad beror det på? Min teori är att träden är så stora, kottarna är gigantiska allt i Redwood skogen är gigantiskt, därför måste ekorren också vara gigantisk, annars hade den itne överlevt under några omständigheter.

Hehe.

 

Ibland skrattar jag åt mina egna teorier. Dem är så konstiga ibland!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0