Smokin Cuban with Castro

 

Låter Kanye West förgylla mina öron ikväll. Jag älskar mannen. Ibland hatar jag han och undrar vad det är med honom, sen kommer dessa dagar då jag älskar han mer än någonsin. Om jag hade behövt säga, vem/vilka som är mitt hjärteband/artist hade jag sagt att Kanye West är bland den stora högen. Man tröttnar aldrig på mannen!

 

började dagen lite fel idag. Spenderade morgonen i sjukhuset. Därefter for jag till simhallen och spenderade resterande av dagen där, i vattnet som på kanten. Jag insåg idag hur mkt jag älskar simning och hur mkt jag saknar det. Det är lite ångest jag känner nu i efterhand när jag har slutat. Men samtidigt är jag så otroligt glad över att jag har mina jobbiga med allt älskvärde simbarn! Dem är guldvärda, även om det finns dagar jag är så otroligt trött och arg på dem. Dem är värda allt!

Nu hade jag tänkt plugga lite, och då ska jag verkligen göra det! Jo, en rolig sak, idag jagr jag fikat 6 gånger!! Och dragit NV skämt i bastun. Och lekt störd galen kvinna. om jag nu lekt..

(haha)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0