The dark knight

 

Batman hjärta.

Nostalgi. Barndom. Kärlek.

Jag var ett lustigt barn. Jag älskade batman, spela fotboll, ha killkläder på mig, leka krig, bygga koja och kasta stenar, kottar och ekollon på allt och alla. Det var varje lördag morgon då man satte på alarm för att gå upp kl 07 för att illa kvickt slå på TV och titta på batman, pokemon, stålmannen ochX-men, tecknat det vill säga. Frukost framför tv:n varj lördag, det var grejer det!

 

Åh vad jag älskar det! Nu, ett antal år senare tragglar man sig upp för att antingen åka och träna eller jobba. Tecknat och frukost framför tv:n, det var länge sedan! Jag har kommit till fund just nu att jag gillar tidiga morgonar, speciellt höst morgonar då det är kyligt och det mesta är vitt utanför. Kallt vitt. Man kämpar sig upp, fryser häcken av mig så fort man klivit ur sängen, borstar tänderna och sen äter frukost i lugn och ro. Huset är tyst och man är allt för sig själv, medans de andra sover gott. Härligt det där ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0