URmysigt är ordet

 

fika. urmysigt.

promenad, urmysigt.

bli ihjälstirrad av en lagom snuskig man, urmysigt

Höstväder, urmysigt

tv tittande, urmysigt

läsa, urmysigt

kallt rum med gosigt tjockt täcke + filt, urmysigt

mörk choklad, urmysigt

äta middag ensam,urmysigt

musik, urmysigt.

 

sätter punkt för denna dag. Nu ska jag gå och begrava mig själv i min säng bland mina kuddar och täcken och filtar. Jag ska ta fram min bok under kudden och den andra bakom sängkanten och läsa. Det var ett tag sedan jag läste bok och inte läxböcker.

Jag ska även känna lite ångest över mitt minimala pluggande på körkortsteorin och inför högkoleprovet. Jag jublar av ironi.  Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0