Normal dag

 

 

Idag har jag:

käftat med med människor(klasskamrater), agerat psykolog, karate sparkat i korridoren ett flertal gånger, skrikit,  svurit som Nigarafallet, kastat böcker, fikat, gått halvvägs hem, varit nervös, hoppat runt som en galning i klassrummet och utanför klassrummet, ätit kanelbulle, glömt bort att jag inte tål mjölk och druckit cappuchino, velat riva sönder mitt prov under provet, insett hur dum jag är, fått ledsamma sms, talat i telefon, ätit mat, velat strypa folk ink mig själv, känt ångest över prov, presterat dåligt, skrattat mkt, gått in i en stolpe, blivit arg och massa mer.

 

En mkt händelserik dag helt enkelt. Humörsvängningar, trötthet, lite glädje lite sorg. Ibland är jag allt för lustig.

hahahahaha, varför kan jag inte sluta skratta????

knäpp människa coming through


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0