Vad och vart är livet?

 

ibland tvekar man. då känner man sig värdelös, ond och skyldig. Det finns dagar då man känner sig mörk och kall, sen finns det dagar då man känner sig fylld av väldoftande blommor. allt går som en dans på rosor.

Fast vad är livet om det alltid skall gå som man vill och planerat? ganska monotont och tradigt, skulle jag säga. Livet handlar om överraskningar, motgångar och framgångar. Man måste jobba hårt, spy på vägen om det är så. Men det slutar ofta bra, så länge man haft vilja och drömmar. Alla kommer till mål oavsett väg man valt att ta.

 

Jag har en orolig själ, Jag måste ibland intala mig själv detta. Sanningen är framför min näsa, jag känner lukten utav den, men ibland har aj svårt att acceptera det, förstå det. Jag förtränger. MEn jag inser.

Gör du?


Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag tycker att du besitter kloka ord.

2011-10-21 @ 01:37:11
URL: http://killershot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0