händelserikt

 

Gårdagen spenderades väl. Skola, jobb och puben! Alltid roligt att besöka puben och träffa massa lustiga människor utav olika slag.  Igår blev min första gång att ta hand om en vän som supit sig rejält redlös. Spya, parkbänk, kyla och döende ljud. Det var en spännande kväll. Cykelturen hem var även den väldigt interessant. Vi kom hem, det är huvudsaken.

 

Dagens känsla: förvirrad. Tankespridd. osäker.

 

Denna dag har spenderats i skolan då vi bara lekt, fika med mina hjärte vänner och sen dra ut inmot stan för insparksfest, vilket för mig kändes mer som barnkalas. Hårda ord, ja jag vet. Mitt försvar är, jag är hård och ärlig.

 

Jag orkar inte mer. 
vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0