Högt uppe i skyn

 

Igår hoppade mitt hjärta ett extra skutt av glädje. Skakade hand med min drömprins slash idol. Det var episkt. Jag var lyckig hela dagen och jag är fortfarande lycklig. En kram satt också fint! och en konversation.  haha.

Igår var en full späckad dag, jobbade hela dagen. MOt kvällen blev det lite lugnare. jag sov som ett barn, tidigt också. Min helg har gått till allt utom plugg så nu tänkte jag inta böckerna. Det ska nog bli trevligt.

Jag kan inte sluta le, det är inte många män som fått mig att hamna i inte-sluta-le situationen och vara allmänt löjlig. Haha. En man, igår blev två.

haha. måste sluta skratta. hahah. får kramp. haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0