Jag äter Muskler

 

Jag gillar vältränade män.

 

OK seriöst nu. Imorgon ska jag deffa. JObba, simma, gymma, handla, plugga och sen titta på film. Så ser min plan ut. Det är nu jag inser vad skönt det är att vara singel.

Man kan göra vad man vill, flörta med vem man vill, gå ut och dansa när man vill. Du planerar inte din dag efter någon annan än dig själv och möjligtvis din familj. NÄr man känner sig ensam går man till sina vänner och ber om att få en kram. Pratar, fikar, super, ja you name it!

Men samtidigt är det alltid mysigt att ha någon att hålla om en så kärleksfullt som inte en vän eller familjemedlem kan. Det är inte samma känsla. Eller är det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0