Korrupt feelings eh


Det kommer dagar då känner en extrem oro och nervositet över något jag inte förstår eller vet om. Det är jobbigt och jag blir frusterad. Min tanke över detta och eventuellt svar är kanske att jag faktiskt vet vad det är som stör mig, bara det att jag förtränger det och möjligtvis inte berättar det för er. Hm.
Jag låter det vara, säger inget, gör inget.

Just nu sitter jag med religionsboken framme, jag är faktiskt inte alls så olycklig över det. Religion är interesant, mkt roligt och underligt. Jag har fått för mig att läsa bibeln, så imorgon( förhoppningsvis) skall min käre frender ta med sig sin bibel till skolan. Jag ska läsa den, granska den och sen bocka av den från min bucket list. Då kommer jag känna att jag gjort något. Vad jag hört, ska bibeln innehålla massa konstiga berättelser om bla kvinnoförtryck, krig och lidelser. Något i den stilen, det låter interessant.




Dagarna flyter på, jag är glad och mätt. Jag saknar människor, jag vill krama om dem och ge dem kärlek. Kära vänner och familj. Trots att jag känner mig så fruktansvärt kärleksfull inombord upplever jag ibland att jag är superkall och dryg på utsidan. Vad är det som händer?? Jag förstår inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0