När jag sjunker..



Vaknade imorse och kände att jag inte alls mådde bra. Huvudvärk, snuva?, illamående och trötthet. Det var inte en bra morgon/förmiddag. Aptiten var inte heller på topp, två korv med bröd fick jag i mig efter tvång. Trots en ursel förmiddag, drog jag mig själv till gymmet. Där träffar jag Emma och vi bestämmer oss för att träna tillsammas! I efterhand kände jag vilken lycka och glädje över att ha träffat Emma där. Hon är underbar!
Sen är sällskap alltid roligt!

Efter en timmes träning mådde jag strålande. Pigg och kry. Nu är jag dock trött och mätt.
Jag klagar mkt inser jag nu. Ber om ursäkt för det.

Jag vill ha en puss och en kram, sen gå och lägga mig. Och förstå fysik helvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0