Tuppen upp

 

Tidig morgon idag. Gick upp ovanligt tidigt idag för att åka med till sjukhuset med min far, den vistelsen gick väldigt fort. Jag som hade sovmorgon då till kl 10, var syssellös i några få minuter. Far och jag övningskörde, sen åkte jag till skolan och satte mig i biblan och plugga. Vid 10 satt jag på möte angående mitt projektarbete och därefter flöt dagen på..

 

Jag känner ganska mkt ångest och stress över att inte ha hunnit plugga idag, speciellt på fysik eftersom jag vart upptagen med att skypa med Amanda och kolla efter hotell och flyg till London. gaaaahh!

Det ska bli sjukt roligt, men just nu är jag mest stressad. Fysik dödar mig!! Fattar ingenting.

 

Aja, ska kanske ta mig en middag som jag glömt bort idag! eller gå och sova. eller plugga fysik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0