You said something?

Hade en super bra kväll igår. Gamla tjejgänget från högstadiet hade en samkväll hos Agnes, där hon bjöd på väldigt god mat och efterrätt. Det var god mat, vin pimplande, skit snack och Idol. Mysigt!

Just nu är jag fruktansvärt trött, Det har vart tre utekvällar i rad, dålig sömn och mat.

 

Min morgon idag avr riktigt spännande. Flög av cykeln. Jag skulle svara på ett sms samtidigt som jag cyklade. Från ingenstans dök ett farthinder upp och i all världens fart(jag hade nedförsbacke) flög jag några meter upp i luften och sen ner igen pga tyngdlagen. I chock ställde jag mig sen upp och fortsatte cykla, dock med mer uppsikt men ack inte en lägre hastighet. Försening till jobbet. hm. galen kvinna. Jo jag vet.

Simmade efter jobbet. Det var skönt. Kände ett lyckorus i vattnet. Jag har längtat. Saknat.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0