What time is it?

 

Religonsprovet gick bra. Jag var ovanligt lugn och irriterad under provet. Jag hakade upp mig då och då, fann aldrig rätt ord vid rätt tidpunkt. MEn jag lever och världen har inte gått under.

Efter skolan mötte jag upp Amanda, vi funderar på att fira nyåret utomlands. I London. Det hade varit episkt, ett gutt sätt att starta ett nytt år:) Vi får se vart världen tar oss..

Jobbade efter träffen med mandis, jag älskar mitt torsdags jobb! Barnvakt till världens skönaste pöjkar. Super smarta och super roliga. De är nite så gamla heller, ack så smarta. Jag är imponerad. Jag är kär. De charmar mig ordentligt, hehe. Vem gillar inte charmiga män?

 

Spenderade min torsdags kväll med Julia i simhallen, där vi studerade söta vuxna människor som skulle lära sig frisimma. Det var roligt. Dem är så söööta! haha. Det känns konstigt att vuxna människor är så rädda för vatten, inget man ser varje dag. Vuxna rädda..

Ovana för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0