Hjärtat blöder

Veronica Maggio
Håkan Hellström
YellowEnd
Svenska björnstammen
Familjen
Slagsmålsklubben
Kent
Melissa Horn

Kvällen är ung. Jag är irriterad och trött. Mitt hjärta blöder men öronen svävar på blå fluffiga moln. Svensk musik gör denna kväll fin. Har inte alltid varit ett jätte fan för svensk musik, men något har hänt... Om mindre än en vecka åker jag och det är nu jag börjar bli nervös!! Kommer sakna min mor och far och bröder så himla mkt!

Jag kommer även sakna
-kranvatten
-cykla vart jag vill
-inte ha skor inomhus( hatar det mest i världen!! Kan inte sluta tänka på hur smutsigt golvet blir samt hur smutsiga mina fötter kommer bli när jag går utan skor, typ när man ska gå till sin säng och sova!! Hatar smutsiga fötter!!)
-nyttig frukost
-filmjölk, gräddfil
-plockgodis
-säkerheten


Och massa mer!


Kommentarer
Postat av: Linn - blivande au pair

Hej, åker du med Cultural Care? :) Jag gör det och åker till New York på tisdag nämligen. :)

Svar: Hejsan! nej tyvärr, bytte organisation i sista sekunden:) Vart ska du bo? vi borde verkligen träffas, känns inte som om det är många au pairer som kommer bo där jag gör(brooklyn). Kram
Camilla Tran

2012-08-29 @ 11:52:25
URL: http://linnsomaupair.blogg.se
Postat av: Linn - blivande au pair

Aha okej. Oj, jag skrev kanske lite otydligt, jag åker till New York för att vara på au pair-skolan och drar mig sedan vidare mot Boston-området, 4-5 timmar från New York. :)
Tråkigt att du inte hittat många au pairer i ditt område, antar att du letat på facebook? :)

Svar: jaha hehe ok. Men boston är grymt! :) Ja jag har kollar runt på facebook, men inte funnit någon som ska bo i brooklyn.. finns en hel massa runt om i NY och några i NYC.. vilket flyg åker du? :)
Camilla Tran

2012-08-29 @ 22:34:24
URL: http://linnsomaupair.blogg.se
Postat av: Linn - blivande au pair

Jag flyger 12.20 från Arlanda, mellanlandar i London, på Heathrow och åker vidare till NYC klockan 16.00. Du då? :)

Svar: Jaha ok, jag åker kl 10:45 svensk tid och är framme i NY kl 12 deras tid:) ÅKer direktflyg, superskönt! Vore kul ifall vi sågs!
Camilla Tran

2012-08-31 @ 12:47:06
URL: http://linnsomaupair.blogg.se
Postat av: Linn - blivande au pair

Ja det vore roligt att ses! :D Lyxigt att åka direktflyg, det hade jag med velat göra!

Svar: haha ja det är defenitivt lyxigt! :) HUr är din familj och hur många barn kommer du ha? :)
Camilla Tran

2012-09-01 @ 11:22:08
URL: http://linnsomaupair.blogg.se
Postat av: Linn - blivande au pair

Jag ska ta hand om 3 barn, en pojke på 11 år och två flickor, 8 och 14. Du då? :) Familjen verkar jättebra, snälla och väldigt familjeinriktade. :)

Svar: då är dina barn typ vid den åldern som mina, dem är 14,11 och 7. De två äldsta är pojkar. :)
Camilla Tran

2012-09-01 @ 22:54:05
URL: http://linnsomaupair.blogg.se
Postat av: Linn - blivande au pair

Ja verkligen, det var ju typ samma åldar. :D Då antar jag att vi har liknande arbetsuppgifter, skjutsa, hämta, laga mat och sånt? :)

Svar: yes stämmer korrekt! :) läxor, umgås och bara vara närvarande! :)
Camilla Tran

2012-09-02 @ 15:27:06
URL: http://linnsomaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0