Fest i sweatpants

mysig dag idag.
Vaknade, drog mig i sängen en stund sen fög jag upp och började stressa. Tog bussen till IKEA idag med Charlotte, åt lunch, pratade om livet samt köpte lite julegott. Jag fick med mig hem 2 flaskor glögg och ett stort paket pepparkakor. Näst vecka hade jag tänkt bara lussebullar och kanske kola. Jag brukar inte vara så där super hypad över alla julgrejer och så, men just iår är jag det. Kanske för att jag är så långt ifrån min familj och alla jul grjer man brukar ha där hemma. Sådant man tar för givet, såsom glögg, kola, lussebullar, prinskorv, rödbetssallad etc. Ikväll ska jag jobba då värdföräldrarna ska på fest.

Jag skulle också på fest. Förkröka på Vapiano, käka middag, dricka drinkar, åka limo, festa och dansa. Vad gör jag nu? väntar på att börja jobba, vilket egentligen skulle börja 5.30pm. Jag klagar inte på att jag inte börjat jobba än, utan att jag är hemma och är rastlös. Fast jag skulle nog inte klaga, har det ju chill. Mitt huvud värker med, funderar på om jag ska dricka te. Fast är skit varm just nu, kokar fan ihjäl.

Efter IKEA, mötte jag upp mitt mongo, Ver. Vi trallade runt i china town, jag var på jakt efter mat och frukt. Varje gång Veronica befinner sig i china town är smo om hon åkt till en annan galax. Så mkt nytt och lustigt för henne, men så normalt för mig. Tänk er, två svenskar så olika. Jag älskar china town, dock är dem elaka. Ska man klara sig där utan bli lurad på överprisade produkter ska man ha ballar av titanium.

hohoho. nej ska käka lite tabletter nu. tror jag spyr snart.

Aja, ska fortsätta chilla lite till.

Rolig händelse idag: somnade hela vägen hem på tunnelbanan. Hade den bästa nap någonsin! ''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0