ingen rubrik

väsk jakten iför min resa till californien är fruktansvärt olidligt jobbig. Jag tror jag har en idé nu. har packat smått. Imon kväll åker jag. och jag börjar bli lite nervös.
Varför?
 
svar: Jordens undergång.
 
Förklaring: hela tjohejset och allt inför det, hur alla beter sig och har panik över det, smittar av sig. Vissa människor har haft väldigt bra och starka argument för detta.
 
Förklaring 2: jag är en idiot som tror på det. så är det ibland. Vissa saker bara faller på en sisådär.
 
Jag och verver hade julmys idag. Glögg, pepparkaka och lussebullar. Jag försökte leta julklappar, det gick åt skogen. Imorogon är min sista dag för det, sen kan jag lika gärna gå och lägga mig.
 
Mer jag har gjort idag: jagat en jävla hund ute i gården. tog mig 2,5h att få in hundjäveln i huset. Somethings worng!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0