Italiensk middag!

Nyss hemkommen från Tania, en vän från Milano. Träffade henne igår på LeSouk, och idag bjöd hon över oss till sig för pasta och kotlett. Underbart gott var det! Hon är så himla italiensk, bjöd på mat, såg till att vi var proppfulla, bjöd på kaffe etc. Hela kalaset! Och vilken mysig kväll vi hade. Åt god middag, drack te och snackade skit. Det var skönt att lämna huset efter jobbet.
 
Jag var dessvärre virrig påväg till och från Tania. Tog fel tåg till Tania, så det tog mig 1h, när det egentligen ska ta mindre än 30min. På vägen hem tog jag fel tåg igen, fick betala dubbel. Hem kom jag iallafall och jag lever.
 
 
För övrigt har min dag vart intensiv. Tvättat, kört hit och dit, lagat mat, städat och simmat. Det var skönt att hoppa i vattnet!  Imorgon fortsätter en annan intensiv dag, med mer tvätt, bilkörande,städning och matlagning. Ska sova nu, dör varje morgon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0