lata dagar

Nu ska jag berätta lite vad som har hänt i mitt liv dem senaste dagarna. Var beredd på att bli förstummade med hakan på golvet.
 
Förra veckan bodde Emelie hos mig, det var det bästa med hela den veckan. Så himla skönt att komma "hem" från jobbet och ha någon att prata med, skratta med och mysa med. Jag visade runt NYC och liten del av brooklyn för Emelie. På lördagen kom Jessica och plockade upp Emelie, dem for sen till Philly på söndagen.
 
På lördagen festade jag med VerVer och Benny. Vi var på en club som heter Cielo, grym club med grymt bra house musik. Det var inte sådan house musik såsom House mafia eller Guetta utan lite mer blandning av electro och techno. Vi dansade och dansade och dansade. Riktigt bra kväll!
 
Söndagen var allmänt chill, mkt nerver och ängslan.
 
Denna vecka har vart lugn. Jag har jobbat en hel del, fått lite halsont(känner mig tjock i halsen), och försökt träna lite. annars har jag tittat på TV, sovt och ätit. Så himla lat!!
 
Jag tror jag börjar bli lite krasslig. Jag äter som en gris och jag är konstant trött. Får aldrig nog av all sömn.
 
Jag måste:
1. sluta äta så mkt socker
2. gå och lägga mig tidigare
3. läsa mina böcker
4. TRÄNA!!
5. fixa allt inför min Cali resa.
 
Idag chillade jag med, åt en nyttig lunch med mig själv, lyssnade på musik, åkte och simmade i 30min och städade min toa. Nu dricker jag te och ska nu titta på film.
 
Mitt liv här i USA är såååå spännande!!  haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0