Momo

sitter och lyssnar på julmusik, letar hostel och är allmänt trött. jobbar fortfarande, då päronen inte är hemma än och barnen fortfarande uppe.

Katten, Momo, som jag sedan jag kom till Brooklyn, blir mest arg på, och retar har retat mig hela kvällen. Den går efter mig, när jag går in till mitt rum, sitter den utanför och gnäller, när jag äter, äter den min mat, när jag är på toa sitter den utanför och skrapar på dörren. Den sniffar på mig, följer mig, väntar på att jag ska äta något som den kan ta. Riktigt jobbig. Den går just nu och välter ner massa grjer på hopp om att finna mat. Det är fruktansvrät jobbigt att städa efter den katten för den tar aldrig någon jävla paus! Katten är sjuk. Den är galen. Och den luktar. Men lite tycker jag endå om den. speciellt när den sover. såå söt.
momo vill inte va med på kort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0