Då en ko åt godis


Det är så fruktansvärt trevligt att prata med goa vänner, äta gelé hjärtan fastän man Int e gillar det, skratta högt och ramla av stolen! Jo, mysigt det!

Sen är det minst lika fruktansvärt att plugga fysik och inte fatta ett skit! Lite fattar jag, men det är fortfarande mkt kvar att trycka in, samtidigt som ett hyllningstal ska hållas imorgon eftermiddag. Jag ska hylla en ful jobbig katt vid namn Sven.. Dock börjar jag undra ifall mitt tal verkligen är ett hyllningstal eller bara en relativt bra text. Oavsett sp gillar jag inte Sven. Han är jobbig. Jag kallar det antihyllningstal till Sven. Stackars Sven.

Nej ska fortsätta och plåga mig själv. Fysik.

Ps! Jag längtar så det gör ont att få börja träna! Dödar någon snart. Serious face. Förstå min längtan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0