Gårdagens kravaller

Skrev klart min religion hemtenta igår. Skickade in den kl 17.30. Tidigast hittills inom min livshistoria! Jag är den sortens människa som skickar in tentor precis vid gränsen, kl 00.00. Eller om jag ska vara ärlig, kl 00.05 .... Jo, känslan att skicka in tentan i mkt god marginal var oslagbar! Det firades med karatesparkar på tomma intet inne i köket, airkicks och air punch. Grymt underbart!!
Tjohejset varade dock icke länge, för vid 18.00 började Emmas kalas. Denna kväll bjöd på mer än en överraskning. Fixade mig inför kalas på 15 min, cyklade i turbofart till bussen, hade ett högljutt men allt för trevligt samtal på bussen med käraste vän och sen åter på race till kalaset.

Kalaset var mkt angenämt! Lagom mkt med alkohol, lagom trött och lagom väder! Det blev en lagom lång kväll( ganska kort i'm man tänker efter, sträckte mig till efter midnatt iaf) för morgondagen skulle spenderas i simhallen för jobb! Och bilkörande. Och lunch med päronen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0