ANTAGEN!!

1.blivit antagen till stckholms universitet. Nutritionsprogrammet.

2. Ögat har svullnat.

3. Jag kan halvt om halvt inte se, blunda eller sminka mig eller gå mot ögat utan att framkalla smärta.

4. Jag har ögoninflammation

5. Mitt öga kliar som satans arsle

6. Jag har ännu inte lämnat svensk mark!! Börjar bli arg och hopplös

7. Mina planer kraschar men nya verkar blomma upp.

8. Jag har köpt ett dyrt simkort och bara använt den 1 gång. Vill ju för fan simma nu!!!

9. Såg massa lustiga människor på nyöppna Biltema..

10. Ätit en god kanelbulle och druckit kaffe. 11. Har För första gången idag i mitt svenska liv upplevt en non existerande kösystem. Trodde vi var kända för kö, fanns fan i mig ingen kö idag när jag jobbade vid kiosken. Gamar 12. Jag vill ha pengar

13. Vill resa

Ska sovaZ Visp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0