Jag saknar

- skolan. Gymnasiet. Klasskmraterna. Hela paketet. Till och med prov. -lönedagar -att vara liten. -min man. -att simma. Och tävla. -åka på simläger. -vara vältränad -högstadiet -spänning -resa -sol -snö. Åka pulka -galna fester -dagar man var på topp -ett års levande i USA! - min storebror -J <3 -livets juicedroppe. -mycket..! -mitt braiga spansktalande, cantonesiska och mandarin. - åka sparkcykel -spela Nintendo 94 - leka "jag förklarar krig" - spela king på rasterna - spela fotboll, bandy, basket - harmoni - adrenalin - min mormor - min vegetariska period - mina sköna tofflor - min mammas äppelpaj - hela familjen samlad för middag och skitsnack - ett lake house. - min gamla stentelefon med knappar - en MacBook och massa andra äpple produkter!!kärlek - en ny tv - träning -disciplin - mitt slimma jag - Stockholm Malmö - live musik - att klättra på tak, träd och lekplatser - sparka på lyktstolpar Fortsättning kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0