korv, öl och fotbobll bakom en disk


Jobbade idag. Sålde korv, massa korv och öl, och annat gott. Jag har på sistone inte vart så jätte förtjust i korv, grillat funkar men annars inte. Jag försöker undvika det så gott jag kan, men nu kan jag med säkerhet säga att jag inte vill äta mer korv, om jag verkligen verkligen inte måsre då jag svälter ihjäl! Vi slängde så mkt korv idag, och jag luktade så jävla mkt korv efter jobbet, Korv och öl. Öl lukt har jag inget emot med korvlukt. Jag luktde som en babian! Fy usch!

Nej, imon ska jag till öland. Jättetidigt. uper tidigt. måste sova. kan inte sova. Mitt öga har vart svullet sen jag kom hem från jobbet, dvs sen kl 22. Jag ska köra till Öland.Wohooooo spännande..

Nej, sängen nu. måste.
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0