Mitt Öland!

Denna sommar har jag spenderat en hel del tid på Öland. Kärleken för Öland har växt som ogräs och jag har aldrig älskat Öland mer än nu. Jag har förstått "the beauty" av Öland och dess guldkorn och det gör nig alldeles varm och kär. För några dagar se. Cyklade jag och Julia till Borgholm. Ett av de bästa vi gjort! Vi har cyklat, badat och lekt i glömminge. Vi har bott i Julias stuga i eriksöre. Vi har smygit in på saxnäs camping och Borgholms camping. Vi har åkt buss till Öland nästan varje dag och njutit av bron och dess vackra utsikt den har att erbjuda. Vi har, jag har insett att en dag när jag blir stor så ska jag köpa mig en sommarstuga på Öland. Typ glömminge/ röhälla. Ciao så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0