Fuck me virus

Ligger på soffan och känner mig crappy! Småsjuk.. Tränade igår sen small det! Var lite krasslig igår men inget jätte allvarligt. Jag ska fan mig inte vara sjuk på studenten!

Igår umgicks jag med min bäste vän, sen tog jag bussen till Adams stuga ute i Mönsterås där klassen befann sig. Vi grillade, shottade, åt godis, lekte lekar och hade trevligt. Åkte med Lovisa Agnes Erik och ante hem sen på kvällen. Vi stötte på en älg på motorvägen. Den tänkte korsa.. Vi körde ganska fort. Tur nog hann vi se den i tid. Eller Lovisa som körde gjorde det iaf... Jag levde lite i mitt egna lilla bubbel.

Funderar på att klippa mig.. Balen är gjord och jag har damp.!
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0