Jaccuzi

Jobbade imorse kl 08. SImskola. Fy vad jag har saknat det! Jag sökte inte jobb så intensivt som man borde göra denna sommar i och emd att jag trodde att jag skulle till USA i Juni/Juli, men planen kraschade. Nu får jag se om jag åker i augusti, annars flyttar jag och börjar plugga. Eller så kör vi Norge.. Jag får se. 
MEn nu är jag arbetslös. Extra knäcker lite var stans så gott jag kan, vill ju ha lite pengar om jag ska resa:)
 
Jo, som sagt, simskola var roligt! Efter jobbet, lagom trött och hungrig, bubbelbadade jag med Jakob och Isabell, men som inte var med så länge. Urmysigt! Jakob och jag bubblade två omgångar och satt och pratade, vilken pärla! Världens goaste kille. Isabell är alltid min älskling så det behövs inte nämna, hihi.
Tanken ikväll var att dra på parkhäng med ett gäng festgalna och härliga människor men kom hem från jobbet med världens huvudvärk, känner mig ganska förkyld med. Så jag sitter nu hemma och dricker kamomillte samt äter 78% mörk choklad från Anthon Berg. och argar över blogg.se som ändrat layout och som inte fungerar! 
 
Nej ska föna håret och sen gå och lägga mig. Ska bli frisk! 
 
 Kan inte lägga upp bilder på bloggen, blogg.se fuckar med mig denna jävla ap kväll! Ni får vänta, eller gå och mörda blogg.se
 
Arg brud säger hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0