Död fluga luktar gott

Berlin nästa vecka.

Jag känner mig trött. Åt ett ägg till frulle, cyklade i full fart till vårdcentralen för att kolla upp hjärtat. Ett EKG gjordes plus miljoner blodprov. Dem sög fan ur mig all blod, kände mig jävligt tom efteråt. He-he-he.
En remiss till hjärtkliniken skickades så dit ska jag om några veckor. Woho känner jag med en stor gnutta av bajs och ironi.

Imorgon är det högskoleprov och jag är så förbered att jag skulle kunna skriva det utan att ens läsa frågorna och svara allt fel. Så säker är jag, känns jävligt bra att jag vill spy och springa tills min ben går av. Idiot.

Vad mer? Jo, känner att jag inte förtjänar något. Det är en jobbig känsla, värre än att känna sig misslyckad, eftersom denna känsla omfattar allt med motgång.
Tänker att jag borde sluta tänka vid detta lag innan jag begraver någon.

Hejdå bananfluga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0