Inställning



Konstig dag idag. Kände mig aldrig riktigt på hugget. Jag betedde mig ganska dåligt även idag mot en klasskamrat, det blev inte så bra.. Lite bättre mot slutet kanske. Ibland vet man inte vart gränsen gå för andra...

Spenderade nästan ingen tid med min klass idag heller. Jag slutar skolan om några ynka månader och det känns konstigt. Just nu känner jag att det inte kommer vara min klass jag kommer sakna allra mest utan själva att gå i skolan, gemenskapen och allt annat runt omkring. Strukturen. Universitetet kommer innebära mkt självständighet.

Klassen känns långt ifrån mig, känner mig inte hemma någonstans. Jag känner mig mer hemma med mina andra kompisar, utifrån klassen. Det är nog därför jag inte upplever att klassen är det jag kommer sakna mest när jag slutar. Och det är väldigt sorgligt. Så är det.

Pluggar, hostar och halvsover just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0