JAAAAAA!!!!!



Projektarbetet är klart, efter 3h försening pga kraschande datorer, skrikande tjejer, seg internetuppkoppling och Pedantiska egenskaper. Rapporten inlämnad och kursen avslutad! Jag borde känna ett slags lättnad men jag gör inte det. Jag har jobbat konstant hela dagen.

Diskussionsdelen som den betygsbegrundande delen skrevs på väldigt kort och stressad tid, att det blev både invandrarsvenska och dyslektiker stavning. Kaos alltså. Jag ber verkligen till allt som finns på denna planet att mitt betyg inte sänks för så kommer jag fan i mig avlida!

Två pedanter, tidsoptimister samt överambitiösa tjejer..... Typiskt oss.


Ps. Har ingen koll på omvärlden just nu. Trött som ett as, ser ut som ett as. Fot natt de timmar som återstår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0