Loreen lakritstrollet vann!

 

Jag är inge melodifan, shlager är inte min grej för fem öre. Men Loreen är verkligen väldigt bra! Den är så sjukt mäktig. Såg på finalen av melodifestivalen medan jag satt och skrev på min projektrapport. Pga rapporten missar jag även Svenska Björnstammen som kommer till Kalmar idag.. pga rapporten missar jag även en grym helg i malmö.. pga rapporten missar jag lunch, middag md min familj. Jävla skit.

 

Imorse fjantade jag mig med två andra fjantar på kansliet, då tanken egentligen var att Julia och jag skulle arbeta med rapporten. Vi + emma fjantade, åt subway och nördade framför datorerna. var sin. Jag morgontränade med. Det var det bästa på hela dagen typ. Jag var så lycklig, jag upplevde Eufori. åh.

 

ska gå dö lite nu. rapport in my ass. like a baws


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0