Tappade känslan..


Jo.. Kastade en hög med papper på min lillebror imorse. Så är det. Hatar att säga " så är det". Det är så klyschigt!

Under frukosten idag pratade jag med mina päron om min framtid. Jag har en plan A, plan B och en plan Ö. Det känns bra. Jag lever på planer. Typ. Med en nypa spontanitet vid sidan.
Jag både längtar men inte att få resa, flytta hemifrån och studera.

Jag har även börjat fundera över vad jag ska göra ifall min plan Ö kraschar.. Ska nog göra upp en plan @. Den allra allra sista utvägen efter plan Ö.

Ps. Igår bokade jag min lokal till studentskivan. Kruseinska gården, mysigt!
Och min ansökan till USA är klar. På måndag kör vi!

Ps2. Tappade bort min man idag. Fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0