Born to die

 

Hörde denna låt i Kunsthaus Tacheles, Berlin. Julia fick det till att Del Ray sjöng, "Dont make me sad, don't make me cry, I just wanna die". Haha!

Det är så mycket som påminner mig om berlin som jag saknar så otroligt mkt! och det är jobbigt

 

Bloody Beetroots och mörka små Peugout bilar påminner mig om Esteban.

2½ men Alan(enbart namnet), påminner mig om Alan då han förklarade sitt namn. haha

Låten Little talk- Monsters of men påminner mig om Berlins mysiga shopping gator.

Swedish House Maffie påminner mig om Mart och hans galenskaper.

Alla som heter Nina påminner mig om Nina, världens underbaraste tjej!

Korv får mig att tänka på currywurst.

Ordet kebab får mig att tänka på Döner kebabp.

Så fort jag ser en tub-karta tänker jag på Berlin och dess tub-karta man lärt sig väldigt väl.

Våningsängar får mig att sakna min våningsäng i Berlin. För skön!

Starbucks får mig att tänka på alla dem gånger jag var där och snodde deras Wifi.

Namnet Fredrik får mig att tänka på Friedrichstrasse(område i Berlin)

Ordet kyss får mig att tänka på tjyss(hejdå på tyska).

och massa mer..

 

åh. painful.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0