Dag 3 av stumhet

 

tillbaka till min fruktansvärda hals. Fortfarande stum. Äter fast föda enbart i skolan under lunchen då jag, bokstavligtalat tvingar ner den maten och blundar, för att det gör så ont! Tack och lov är maten i skolan ofta överlagad! Idag dock fick vi pyttipanna, och den hade fått stå i ugnen lite för länge. Inte så snällt för min hals, men jag löste det iallafall. antingen med hjälp av vatten, blöta rödbetor eller översvämning av sås. Åt även fast föda hemma, överkokta makaroner och nuggets. Haha, inte världens lyxigaste kombo, orkade inte mer än så, samtidigt som jag var ap sugen på nuggets och INTE ville ha soppa. Mitt matval var väl heller inte det bästa då det kommer till att svälja maten med.. nuggets liksom och halsont.. not so good! JObbigt att inte kunna njuta av sin mat..

Jag kan säga att jag mestadels dricker mig mätt, vid extrema hungeranfall tvingar jag mig i maten. Jag kan viska, och jag kan skriva. Ibland frå jag fram ett eller annat ljud. Nöjd.

Jobbade idag. Kanske inte så bra att jobba när man är stum och umgås med barn där mkt komunikation involveras.. dem är söta. dem masserade min hals ,haha. Och kramade mig, klappade mig på huvudet, skrattade åt med samt med mig(?). Dem planerar min student oxå. hhmm. vet inte om jag ska skratta eller gråta, haha. Jag skrattar!

Åh, älskade ungar!

 

Nej ska gå och häva i mig lite vätska sen gå och lägga mig. Måste säga att jag fruktar att gå och lägga mig eftersom jag inte vet hur jag kommer må dagen efter. de senaste dagarna har jag iaf inte vaknat upp glad eller smärtfri precis. fy faraos falukorv. Kände som jag hade Sahara i halsen samt svalt ett hundratal otroligt vassa knivar och rostiga spikar. vill. inte.sova.men.är.så.trött.

 

Fan, skitsamma'! Lets meet death!

 

PS. är så jävla sugen på milk and cookies. I LOVE COOKIES!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0