dagarna flyger förbi

skulle ta en quicknap, det blev en long nap. 1,5h sov jag. Åt två kycklingkorv när jag vaknade och nu sitter jag här.. Ska återgå till pluggandet. Jag har itne mkt kvar, ett prov och en fet inlämning i estet. Sen är allt klart.

Jag får ont i magen av bara tanken.. åh fy!

 

Igårkväll var det pubrundan. Kaos. Förkrökade hos Erik i hans mors takvåning. Sen drog vi in till stan och hela kalaset började. Det var trevligt, många fina människor, så vänliga och så fulla! haha. Jag drack inte mkt men mår ändå inte bra idag. trött, trött och trött. samt illamående och seg.

Jag hade även min redovisning imorse. pratade om Alzheimers. det blev lite kaotiskt. men det gick bra, förhoppningsvis. fyfan.

jaja.

 

plugga nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0