Esteban

Jag är begravd under alla skolarbeten. Jag kan inte säga att det är bättre än att ligga under massa jord och kompost. Fast vad vet jag egentligen om det? Jag bara tror en massa, men jag låter så himla övertygande. Det är en bra egenskap jag äger, tycker jag. Tror jag.

Jag vandrade runt i skolan idag och glodde på alla lärare som gick runt med sina MacBook air. Jag dog av avund men även en gnutta stolthet! En rätt dator valdes ,verkligen! måste även säga att medan jag glodde, dreglade jag. Det var verkligen orgasm att se så många Mac på en skola i lilla Kalmar. Hm. Ni ska se mig när jag är inne på Kstore eller Apple store. Dör.av.lycka!!
Åh jag är så jävla såld för all överprosad materialism. Apple<3 of My eye. Hehe.
Till hösten äger min lillebroder nästan hela familjen äpple. iPad saknas. Jag är däremot då familjelös om jag nu ska tillhöra familjen äpple..

USA. Jag har min inköpslista fastspikad på väggen. Bring it on, US!

Ps. Esteban. Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0