kan inte sluta gråta!

jag dör. mitt hjärta är brustet. jag kan inte sluta gråta. det gör så ont. jag mår illa. jag har ont i magen. jag kan inte sluta gråta. åh, sluta!!

 

Greys anatomy.

Lexie dör. alla dör. det är flygolycka. dem dör. DEM DÖR!!!!!!!

Sässong 8.

episode 24. Flight.

 

det går inte att sluta gråta. jag har aldrig gråtit så mkt över en serie eller film. dem första minturarna. det bara forsade med gråt. jag kan inte sluta gråta!

 

Greys anatomy är för bra. så bra att jag skulle offra min högra hand. överdriven,ja. Men ni förstår inte! det är för bra! bäst!

åh, mer än bäst!

 

Jag MÅSTE sluta gråta. jag skrek av gråt för 40min sen. har ännu inte slutat gråta. slutat skrika dock. det gör så ont.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0