USA har blivit prickig

 

Ska göra mig iordning för att gå ut och sätta mig i solen och plugga. Åh vad härligt! :)

Mamma bakar, pappa springer runt på ärenden, nu är han dokc hos grannen och kollar in deras nya kök....

Brorsan pluggar och stör..

Fullt hus här hemma..

 

Jag insåg imorse att jag inte kommer lämna Sverige för USA i juni, jag hoppas på Juli åtminstone, annars lär jag skita i det.. Tråkigt, jag blev väldigt ledsen när jag tänkte på det. Har mailat med min vad jag trodde skulle bli min värdfamilj, under helgen, oh det känns skönt att ha kontakt med dem. Dem stöttar mig, dokc är jag fortfarande lite sur på dem för att ha slösat 2½ vecka av min tid för att sen avvisa mig..Sånt är livet. If it's not meant to be than it's not.

Nu kämpar jag för att hitta en minst lika bra fmailj..

 

Aja, ska ut till solen nu och äta glass samt plugga.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0