For life's possibilities

Dricker grön te med smak av vilda bär och passion, äter en kaka och tänker på allt och ingenting. Muggen jag har är fin, jag gillar den. Den säger, Momentum, for life's possibilities.

Ögonblick, minnen, möjligheter. Ja, det är väl det som kryddar livet lite. Idag känner jag att jag önskar en massa men jag vet inte riktigt vad. Kanske en varm kram av en man tycker om. Känna lite kärlek.

idag hade jag sovmorgon, tänkte dra oxh träna men när jag tänkte dra så ville ungen leka med mig fastän jag inte började jobba förrän vid 2. . vad ska mna säga liksom.. Men det var roligt att leka lite, spela lite basket och fotboll.

Faktiskt så vill jag inte berätta mer för jag känner att jag inte har något vettgt att säga. Jo kanske att ungjäveln läxar upp mig.

Saker jag inte tycker om:
1. bli upplääxad av en unge, so tro sig veta allt.
2. otrevliga människor med noll respekt
3. oartiga människor med icke hyfs.
4. smuts.
5.äckliga djur på bord, diskbänk, vid matbordet.
6. husdjur som äter äns mat.


Jo en interessant grej jag gjort idag är att jag ahr gjort massa listor. Jag älskar att göra listor,hehe.

Min adnra lista idag är,

saker jag stör mig på här:
1. barn, föräldrar som skriker från en våning till en annan i ett stort hus med noll isolering, väggar tunna som silkespapper, tidigt varje morgon!
2. all fett fria produkter som är överbombade med socker.
3. att man aldrig håller sig mätt här. Äter as mkt, men blir hungrig fort..

Ciao, ska leta kurser. och njuta av mitt te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0