Forever alone

Min värdfamilj lämnar mig hemma sjlv under thanksgiving. och under jul. och med största säkerlighet alla de andra kommande högtiderna. Jag är så glad att jag önskar jag fick en hård kanonkula rakt på huvudet just nu. Lite ledsamt är det, och lite jobbigt, då jag inte vet vad jag ska göra..
 
Tack och lov så blev jag hembjuden till Veronicas familj under thanksgiving, så himla snällt! Men jul? Jag har ingen som helst aning över vad jag ska göra under jul. Jag känner för att lämna New York under jul. Fy vad jobbigt det känns. Tror jag bosätter mig ute på gatan snart.
 
 
Idag skype jag med min bäste vän Julia. Fy vad skönt det var att bara prata.
 
Ska göra lite listor hade jag tönkt.
 
Jag önskar att:
1. jag hade en lika res-galen vän med lika mkt ledighet som jag.
2. jag hade mer pengar.
3. min prince charming kunde dyka upp snart.
 
 
Detta gör mig arg just nu:
1. jag känner mig övergiven
2. jag orkar inget.
3. jag sover bort mina dagar, och sen segar framför datorn.
4. jag har inte tränat.
5. för mkt energi.
6. jag vet inte vad jag ska göra de kommande månaderna.
 
Saker jag måste göra:
1. skicka mina feta räkningar från sjukhuset till mitt försäkringsbolag.
2. köpa frimärken
3. hitta en jäkla postlåda(har aldrig sett en här!!)
4. åka och träna.
5.sluta äta kakor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0