Phoebe Grace Something Wlf.


Älskar den ungen. Vilken dunder tjej. Intellegent, snabb lärd, självständig, självsäker, kreativ, analytisk, tänkare, omtänksam, ödmjuk, tuff, enkel, stark, energisk, sympatisk, nyfiken, klok. Hon är bäst!
-Phobi, Phoebie, Phoebster, Phoebia. 

Jag älskar att umgås med henne. Hon lär mig så himla mkt samtidigt som jag lär henne en massa. Det är så mkt inom den lilla filuren som påminner om mig själv, hon känns som en mindre version av mig. NI kanske inte förstå, då ni inte känner mig. Mitt inner-jag. Hon och jag tänker densamma. Det känns som om vi är två halvor som försvunnit ifrån varandra, som om hon var den syster jag aldrig fått träffa. Vi klickar så bra ihop, vi ser så bra ihop, vi går tillsammans så bra och vi kompleterar varandra så bra. Det gör ont i hjärtat att tänka att jag enbart har 9 månader kvar av min tid här i NY, men främst 9 månader kvar att umgås med henne.

Vart vi än går så tror folk att vi är syskon. I början förklarade jag alltid att "nej det är vi inte, jag är hennes babysitter", men nu, nu förblir hon min syster. "Yes, she's my sister".
Jag känner henne ut och in, och jag tror hon känner mig nästan lika väl. Om inte mer..

Bild: jag och mitt nya halsband som Phoebe gjorde till mig. Älskar den!
Hängde även upp alla teckningar hon gjort till mig. Sjukt artistiskt, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0