Applebee

Idag har jag haft lite mer eld i baken. Åkte till gymmet vid 08 då alla lämnat huset( köpte gymkort på brooklyn college för en förmögenhet) och var där till 10. Åkte hem, åt frulle och bakade brownie. Sen tog jag tåget till Atlantic avenue och mötte upp mina mongoler- Veronica och Trine. Vi lunchade på applebee's( Jay-Z sjunger om stället i sin låt empire state!) och delade på en stor cookie med glass och chokladsås. Sjukt gott!!

Efter lunch dog vi lite av paltkoma och blev lite galna. Det slutade med att vi hamnade inne på target(superaffär med allt!) och jag i en kundvagn dragen sv Veronica, Trine påkörd och påtagen av att ha yttrat lite missledande.. Rolig dag minsann! Slutade även med att jag köpte hem en varm och gosig pyjamas, tjocktröja och en klänning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0