Helg shopping


Eller snarare helgråneri...!!

Levi jeans
Ralph lauren kabelstickad
Militär gröna jeans
Forever 21 beige/cream kavaj
Svarta sexiga mocka pumps


Det jag behöver just nu är
1. Regnstövlar
2. Vinterjacka
3. Stövlar


Det har blivit ganska kyligt här nu. Vädret bara vände helt och hållet! Jag känner mig mer hemma hehe. Det har regnat en del också här. Behöver köpa mig ett par riktigt bra regnstövlar som jag kan ha under dessa dagar och under vintern med ett par tjocka sockar i då förstås!:)

Idag har jag jobbat hela dagen. Hade sovmorgon till 10, barnen (killarna) ville inte hänga med mig så dem gjorde sitt. Lilltjejen är i Minnesota med sin mor. Så min jobb dag bestod av te drickande, läsa en bok om hur mkt USA avskyr nord Korea, prata med mexikanarna som jobbar med huset här, akta mig för attacker från bajs katten, tvätta barnens kläder och hålla mig varm!
Väldigt Chill dag må jag säga. På kvällen lagade jag middag till pappan och killarna, pasta och ostsås, och sen tittade vi alla på Die hard och åt min fantastiskt goda kladdkaka med mandel och choklad.

Ska sova nu.. Eller läsa lite. Det är just idag jag verkligen älskar att läsa. Annars brukar jag somna så fort jag börjar läsa. Vissa dagar bara kommer läslusten fram;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0