Niagara Falls and 1000 islands


Befinner mig norr upp i USA vid niagara fallen. Det är underbart fint här och jag har världens roligaste och galnaste gäng med mig- mexikanare och argentinare. Tjejerna är sjukt roliga och galna. Idag har vi åkt sjukt mkt buss och sen besökt thousands Islands. Det var otroligt vackert och inspirerande men bussresan var lång och jobbig. Dock sov jag mestadels av resan och då jag inte sov lärde tjejerna mig roliga slangfaser PP spanska, vi pratade om mat och giftemål(gifta sig här och få medborgarskap, hahah) och massa annat skit. Vi satt även och skrattade åt de roliga passagerarna, en gammal tant skulle strecha, fy fan vad vig!

Befinner mig för tillfället på hotellet. Är sjukt trött. Sov 3 timmar igår då vår hund Carly sov inne hos mig. Hon ville inte somna!! Innan vi fotnot åt vi sjukt god mexikan mat. Jag älskar quesadilla!!!!!

Aja ska sova ännu mer idag. Ska upp vid 5am för vi ska till niagara fallen!!

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0